Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Superbohater to Ty!

Superbohater to Ty!

Dziś chciałabym powiedzieć Wam o tym, że każdy z nas jest

superbohaterem

tylko w innej dziedzinie.

 

Ja jestem superbohaterem w jeżdżeniu na łyżworolkach umiem na nich jeździć szybko i płynnie.

Jestem superbohaterem w kuchni. Potrafię piec pyszne ciasta.

Pomyśl teraz co Ty robisz super?

Być może pięknie śpiewasz, tańczysz, budujesz super budowle, pięknie rysujesz, świetnie jeździsz na nartach.

 

 

Zadanie

Dokończ zdanie. Wymień kilka swoich mocnych stron.

Jestem superbohaterem w .......................................

Jestem superbohaterem w .......................................

Jestem superbohaterem w .......................................

 

Nie zawsze wszystko się nam udaje prawda...?  Jest dobra tego strona - nie musi nam się wszystko udawać bo i tak jesteśmy SUPER!

 

 

 

Superbohaterowie w przedszkolu

Ja pięknie rysuję więc mogę narysować coś dla kolegi, ja nie potrafię szybko zapiąć guzików ale moja koleżanka umie więc mogę poprosić ją o pomoc i ona może mi pomóc. To nic, że ja nie potrafię tego jeszcze zrobić szybko.

Ja buduję złożone budowle wiec mogę zaprosić do zabawy kolegę, który nie umie takich tworzyć a chciałby się nauczyć. Mogę być superbohaterem i go nauczyć. On za to świetnie układa puzzle wiec to to ja mogę tym razem z nim poukładać.

Ja szybko zapinam guziki więc mogę pomóc koleżance, która jeszcze tego nie potrafi zrobić szybko. Ona za to szybko biega więc mogę poćwiczyć bieganie i pobawić się z nia w berka.

 

Pomyśl jakimi umiejętnościami mógłbyś/mogłabyś podzielić się z innymi jak superbohater?

 

Zadanie

Określ, który superbohater jest bajkowy a który rzeczywisty.

 

          

   


                                       

 

Czasami jak nam coś nie wychodzi wystarczy, żeby ktoś z nami był. Tak samo jak widzsz, że ktoś się smuci, że mu coś nie wychodzi możesz pomóc, a jak ktoś nie chce to wystarczy nawet tylko przy tej osobie być. Nic więcej.

 

 

Zadanie

Pomyśl jakie emocje mogą odczuwać dzieci przedstawione na ilustracji. Dlaczego tak się czują? Pomyśl w jakich sytuacjach Ty się tak czułeś/czułaś. Pokaż te emocje. Wymień pierwszą i ostatnią głoskę w nazwach podanych emocji, spróbuj podzielić na głoski, sylaby i policz je.

 

Dla chętnych karty pracy w załącznikach.

 

Miłego dnia.

Data dodania: 2020-05-12 11:48:47
Data edycji: 2020-05-12 14:02:26
Ilość wyświetleń: 1552

"Powiedz mi, a zapomnę.

Pokaż mi, a zapamiętam.

Pozwól mi zrobić, a zrozumiem"

Konfucjusz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejTłumacz języka migowego
Biuletynu Informacji Publicznej
Tłumacz języka migowego