Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze Kwiecień

Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze Kwiecień

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze  kwiecień 2020r.

  1. Zwierzęta egzotyczne. (realiz. 03 – 06.04)
  • Doskonalenie czynności samoobsługowych
  • Rozwijanie motoryki malej
  • Dostrzeganie emocjonalnej wartości otoczenia przyrodniczego
  • Kształtowanie postaw prospołecznych
  • Rozbudzenie zainteresowania światem przyrody
  • Poszerzenie informacji na temat zwierząt
  • Kształtowanie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi w dostępnym zakresie
  1. Wielkanocne tradycje (Realiz. 06-10)
  • Kształtowanie umiejętności komunikowania potrzeby ruchu i odpoczynku
  • Kształtowanie umiejętności prawidłowego kierunku rysowania: od lewej do prawej
  • Poznanie zwyczajów i tradycji związanych ze Świętami Wielkanocnymi
  • Zachęcanie do kultywowania polskich zwyczajów i tradycji świątecznych
  • Rozwijanie mowy( bogacenie słownika czynnego związanego ze Świętami Wielkanocnymi
  • Kształtowanie umiejętności matematycznych: klasyfikowanie, segregowanie, liczenie w dostępnym zakresie
  1. Gdzie mieszka prąd. ( realiz.14-17)
  • Doskonalenie analizatora wzrokowego i słuchowego
  • Rozwijanie sprawności manualnej
  • Rozwijanie umiejętności rozpoznawania uczuć przyjemnych i nieprzyjemnych
  • Wdrażanie do uważnego słuchania utworów literackich
  • Uświadamianie zagrożeń związanych z prądem elektrycznym
  • Zasady bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych- tylko pod opieką dorosłych
  • Rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania figur geometrycznych: koło, kwadrat, trójkąt, prostokąt
  1. My i nasza planeta ?( realiz. 20-30)
  • Rozwijanie umiejętności samodzielnego wykonywania czynności higienicznych i samoobsługowych
  • Zachęcanie do dbania o czystość środowiska
  • Wzmacnianie więzi z przyrodą
  • Kształtowanie postaw proekologicznych
  • Budowanie wiedzy o ochronie przyrody
  • Kształtowanie umiejętności obserwowania i interpretowania zjawisk przyrodniczych
  • Porównywanie wielkości: porządkowanie i stosowanie określeń: mniejszy, większy
Data dodania: 2020-03-30 08:29:04
Data edycji: 2020-04-14 11:26:03
Ilość wyświetleń: 598

"Powiedz mi, a zapomnę.

Pokaż mi, a zapamiętam.

Pozwól mi zrobić, a zrozumiem"

Konfucjusz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejTłumacz języka migowego
Biuletynu Informacji Publicznej
Tłumacz języka migowego