Kochani Rodzice,
Miło mi powitać Państwa w nowym roku przedszkolnym.
Mam nadzieję, że mimo wyjątkowych warunków pierwsze dni września upływają Państwu spokojnie i bezpiecznie (zarówno pod względem epidemiologicznym, jak i emocjonalnym J), a Wasze pociechy z radością chodzą do przedszkola.
Na ten moment, zgodnie z rekomendacjami Biura Edukacji („Bezpośrednio w placówkach oświatowych odbywają się jedynie wyjątkowe interwencje, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa epidemicznego. Pozostałe działania pracowników Poradni, takie jak porady, konsultacje, udział w radach pedagogicznych odbywają się z wykorzystaniem narzędzi online”) mój dyżur w Waszym Przedszkolu jest ograniczony do 1 bezpośredniego spotkania w miesiącu (między innymi w celu obserwacji funkcjonowania dzieci). Będzie on odbywał się w każdy drugi piątek miesiąca w godzinach 8.00 – 12.00.
Pozostałe działania zostają przeniesione na teren Poradni albo w przestrzeń online. To, co chcielibyśmy zaproponować, to :
Jeśli potrzebujecie Państwo wsparcia, konsultacji czy innej formy pomocy, to proszę pamiętać, że jestem do Państwa dyspozycji. Wystarczy napisać do mnie e-mail na adres: ifaryna@ppp1.waw.pl lub zadzwonić na numer 22 826 99 86.
Moje godziny pracy w Poradni to:
Poniedziałek: 13.30 – 19.00
Wtorek: 8.30 – 12.30
Środa: 8.00 – 12.00
Czwartek: 8.00 – 12.00
Piątek: 11.30 – 14.00
Izabela Faryna
Psycholog Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 1 w Warszawie
ul. Złota 9/lok. 3, 00-017 Warszawa
*********************
KIEDY Zebranie dla rodziców 16.11.20r. Godz. 17.00 Zajęcia dla dzieci 16.11.20 - 07.06.21 Godz. 17.00-18.30
|
Zajęcia będą polegały na uczeniu się matematyki całym ciałem, wszystkimi zmysłami, w ruchu. Przeznaczone są dla dzieci, które przejawiają trudności w nabywaniu kompetencji matematycznych. Rodzicu, jeśli na co najmniej jedno pytanie odpowiesz twierdząco to być może nasze warsztaty są dla Twojego dziecka: |
GDZIE PPP nr 1 w Warszawie
gabinet nr 9 |
Czy [dziecko] różnicuje podstawowe figury geometryczne (koło, kwadrat, trójkąt)? Czy spontanicznie posługuje się określeniami stron: prawa, lewa? Czy rozumie i prawidłowo posługuje się określeniami stosunków przestrzennych: na, pod, za? Czy potrafi porównać tempo poruszania się pojazdów (roweru, samolotu, samochodu)? Czy potrafi pogrupować obiekty wg różnych cech, np. przeznaczenia (do jedzenia, do zabawy)? Czy potrafi porównać obiekty wg ciężaru (cięższy, lżejszy)? Czy zna nazwy dni tygodnia i miesięcy? Czy wie, że ostatni liczebnik wskazuje liczbę obiektów w zbiorze? Czy potrafi liczyć, zaczynając w dowolnym miejscu? Czy zna nazwy operacji arytmetycznych (dodać, odjąć)? Czy potrafi prawidłowo odczytać cyfry 0−9? (U. Oszwa, Rozwój i ocena umiejętności matematycznych dzieci sześcioletnich)
|
KTO Anna Glanz Pedagog specjalny, specjalista terapii pedagogicznej Kinga Hamada Pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej
|
|
ZAPISY tel. (22) 826-99-86 w sekretariacie Poradni do dnia 23.10.2020 r.
|
"Powiedz mi, a zapomnę.
Pokaż mi, a zapamiętam.
Pozwól mi zrobić, a zrozumiem"
00-132 Warszawa
ul. Grzybowska 12/14 A