Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

„Spacerkiem po łące”

„Spacerkiem po łące”

 

1.Obejżyjcie obrazek ,który przedstawia wiosenną łąkę i jej mieszkańców dzieci nazywają zwierzątka, przeliczają, określają gdzie się znajdują /np. na listku, pod listkiem, obok listka itp./
2.Prezentacja portretów owadów- ( zobacz w załączniku)
3.Jak wyglądają owady? :Analiza wyglądu wybranych owadów:
-przeliczanie odnóży, czułek , kropek
-zwrócenie uwagi na zróżnicowaną budowę : głowa, tułów, odwłok
-szukanie cech wspólnych : skrzydła , czułki, sześć odnóży
-poszukiwanie różnic: dłuższe i krótsze czułki, kolor, kształt.
4.Ćwiczenie oddechowe
Dzieci dmuchają na motyla na jednym wydechu jak najdłużej, ćwiczenie powtarzają kilka razy.
5.Zaproszenie dzieci do wykonania pracy plastycznej „Biedronka na listku”/ składanka płaska z kół metodą orgiami /.
Dzieci otrzymują po:
-2 duże czerwone koła
-1 średnie czarne koło
-4 małe kółeczka
składanie koła na pół , naklejanie poszczególnych elementów biedronki na listek ,dorysowywanie czarną kredką-odnóży i czułek.(miłej zabawy)

Data dodania: 2020-05-12 12:58:14
Data edycji: 2020-05-12 13:07:25
Ilość wyświetleń: 1436

"Powiedz mi, a zapomnę.

Pokaż mi, a zapamiętam.

Pozwól mi zrobić, a zrozumiem"

Konfucjusz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejTłumacz języka migowego
Biuletynu Informacji Publicznej
Tłumacz języka migowego